lunes, 15 de diciembre de 2008

Pare & Mare

Odio a la meva mare per que diables no es va separa del meu pare quant la maltractava i hem va implica a la seva relació per mentint-te’ls units i Odio al meu pare per que diables hem maltractava quant els nervis o la beguda li podien

La meva mare es gilipolles per que poden agafar una feina es va conformar per treballa per hores (molt barat) i ser ama de casa i el meu pare es gilipolles per que va voler carregar amb tot els gasto de la nostra casa a les seves esquenes convertint-lo en un cabró desenganyat amb la societat

I a molt de vosaltres us preocupa la llengua que parlareu als vostres fills i jo encara tinc que aguantar-los...........tot aquesta merda hem va afecta i traumatitza per que continu verge i tindre que aguantar aquesta situació hem va posar “malalt”

No hay comentarios: